luni, 15 aprilie 2013

Chic bike:)


Am profitat din plin de zilele insorite din acest sfarsit de saptamana si totusi, nu ma simt inca  pregatita pentru ziua de luni.Insa multi sunt in aceeasi situatie si cu siguranta si-ar dori sa mai fie weekend.Si cum nu e posibil,o vom lua incetul cu incetul de la capat.Dar,sa revin la ziua de astazi,care a fost cu adevarat superba din toate punctele de vedere.Soare,caldura,inghetata,multa lume,ce altceva ti-ai mai dori?Asa ca,mi-am luat prietenele si am spus: daaaa,hai sa ne plimbam,dar nu oricum...sa facem o plimbare cu bicicletele prin oras.Zis si facut.Imi doream de atata timp sa simt din nou copilaria si astazi chiar asta am simtit.Plimbandu-ma prin parcuri cu bicicleta si simtind vantul  cum imi flutura parul,a fost o regasire a unui sentiment placut si de mult uitat.Asa ca, va recomand cu mult drag, sa nu ezitati si sa iesiti la o asemenea plimbare.Si nu in ultimul rand,sper sa va placa tinuta mea de astazi!









                                                                       blazer:Bershka
                                                                       shirt: H&M
                                                                       jeans:Bershka
                                                                       necklace:H&M
                                                                       bracelet:Stradivarius
                                                                       bag:New Yorker

6 comentarii:

  1. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey:)
    Thanks a lot!
    Yes I like your blog:D.Keep up your work!
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  3. Beautiful look!!! I love your blazer and jeans!
    Have a nice day! and my like in bloglovin for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks for your comment on my blog. I am following your lovely blog by bloglovin. you can check mine

    http://sandysandhu.blogspot.com/2013/09/polka-dot-pants.html#.Uji2acasiSo

    RăspundețiȘtergere