duminică, 7 aprilie 2013

Do you have a Wish List?


Cred ca oricine are o lista luuunga cu ceea ce isi doreste sa achizitioneze pe viitor; parfumuri,pantofi,fustite,accesorii,gentute...si totul poate continua la nesfarsit la oricare dintre noi.Iar daca ati omis cumva sa faceti o astfel de lista,ei bine nu mai pierdeti timpul,luati o hartie si un creion si notati tot ceea ce va trece prin cap ca ati dori sa aveti in garderoba voastra.Eu am hotarat deja,sa incep pas cu pas si sa reusesc sa imi indeplinesc fiecare dorinta din lista mea interminabila.Si chiar daca nu reusesc mereu,cu siguranta ma aleg cu o distractie, placuta si utila in acelasi timp.

Iar aici sunt cateva dintre dorintele mele:).Hope you like my choices!














3 comentarii:

  1. I always have a wish list <3 Yours is perfect!

    RăspundețiȘtergere
  2. I love your picks!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab Tuesday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    RăspundețiȘtergere