sâmbătă, 13 aprilie 2013

Hello sunshine:)


Nu pot sa incep altfel decat cu o bucurie imensa ca in sfarsit a venit primavara in adevaratul sens.M-am bucurat iar de sentimentul acela placut la vederea fiecarui parc plin de copii veseli ce se jucau inocent in nisip sau se alergau unii pe altii cu atata energie,batranii ce stateau pe banci si isi priveau nepotii iti trezeau o stare de nostalgie placuta,iar catelusii ce se plimbau cu stapanii lor pareau cei mai fericiti.Toata veselia din jur,mi-a dat curaj sa spun ca acesta e un inceput bun.Sper sa va placa tinuta mea de astazi.





                                                                 blazer: Bershka
                                                                 shirt: Atmosphere
                                                                 bag:Pull and Bear
                                                                 wedges:Bershka
                                                                 pants:H&M

Iar la sfarsit,dupa o zi minunata, impreuna cu prietena mea Iulia ne-am rasfatat cu o mica prajitura la cofetaria de pe coltJ.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu