miercuri, 3 aprilie 2013

We like like like to decorate!!!


Cand vine vorba de arta,drumul parcurs de imaginatie este infinit.Arta nu se ascunde doar in    muzica ,pictura sau moda.Rolul ei a fost mereu de a crea, indiferent de domeniu.Eu personal, tind sa apreciez fiecare persoana in care vad creativitate si stil.Dar sa incep asa...ce parere aveti despre designerii de interior?Nu-i asa ca toata lumea e fascinata atunci cand paseste intr-o incapere uluitoare si perfect decorata pana la ultimul detaliu?Iar mai apoi, te lasi vrajit de decor,de culori si de ambient.Ei bine,cred ca fiecare isi doreste ca cel putin dormitorul sa fie cel mai intim loc si atmosfera sa fie perfecta mereu, cand cauti siguranta si liniste.


Si chiar aici imi doream sa ajung.Toti suntem dependenti de schimbari,ne dorim tot timpul sa modificam cate ceva prin casa,dar cel mai adesea incepem cu dormitorul.Optam pentru alte culori,vrem alte pernute mari si pufoase pentru noul decor,suntem mereu indecise si in cautare de
inspiratie.Pentru ca si eu am trecut prin asta si cu siguranta voi mai trece,am sa va arat cateva surse de inspiratie, care sper sa fie niste puncte de plecare de folos in viitoarele voastre planuri.



          




2 comentarii:

  1. preciosas las dos primeras habitaciones
    me encantan, te sigo guapa
    besicos
    http://patricelowcost.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere